Thursday, August 14, 2008

だがくせかつ

わたしは USM(Malaysia)のがくせいです。i am an undergraduate of USM.
わたしは せんもんはほにゃくです。My major course is Translation and Interpretation.
わたしの がくぶは49ひとびとです。There are only 49 persons in my course.
まいしゆうたくさんしゅくだいを します、つかれます。Every week i have many assignments to do,thus i feel tired.
まいにちとしょかんで ほんを みつけます。Every day i go to library to find books for the sake of assignment.
でも、わたしは うれしいのでPusat Bahasa dan Terjemahanのけしきが きれいです。But,i feel happy because the scenery of Pusat Bahasa dan Terjemahan is beautiful.
じゃあ、Pusat Bahasa dan Terjemahanのけしきが すきです。So,i like the scenery of Pusat Bahasa dan Terjemahan.
USMが すきです。I love my university--USM.

2 comments:

myrika said...

わたしのへやからの けしきも きれいですよ。(The view from my office is also nice.)とりの こえも きこえます!(I can hear birds singing, too!)

xinxin^^ said...

そうですか。いですね!