Sunday, September 21, 2008

しゅまつが すきです















しゆまつはあさたいていへやで ちゆうごくごのほんを よみました。

I usually read chinese books during the weekend morning.
















それから、にほんのえいがを みました。にほんのえいがを たくさんかいました。
I also watched japanese movie.this is because i bought a lot of japanese movie.





























































ときどきバスで Queensbaymallへ いきました。ふくは きれいでした、でもたかかったです。
sometimes, i went to Queensbay mall. the clothes there were all beautiful but expensive.



























































わたしは よくほにゃに いきました。ほんが すきですから。
でも、ほんはたかいですね、たからあまりかいませんでした。
i often went to bookshop.i like books.however,the books are expensive,so i dont buy books often.
















フライドポテトとくさびはおいしかったです。 

Frence fries and wedges were delicious.










    
 





ぱんが すきです。
i like bread.

















このすしは とてもおいしかったです、やすくありませんでした。
this sushi were really delicious,not expensive.



















cendolはつめたいです。
cendol is cold.

              
















siewtengさんと yokemanさんです。   

















これは おいしかったです。パパイヤ、 スイカ、 バナナと アイスクリームが はいっています。
This one is delicious.Inside got papaya,watermelon,banana and vanilla ice cream.
















yokemanさんとわたしです。





















ごごはちじに インタネットを しました。
ごごじゆにじに、わたしは れました。
8pm,i will online.12am,i slept.

しゅまつが すくですから クラスがありません。
I like weekends because there is no class.

4 comments:

Siew Teng said...

xinxinさん:
わたしもしゅうまつおだいすきですよ。

xinxin^^ said...

siewteng,haha,thx for ur comments.

step.on.top said...

waaa...really love ur blog!anyway if u got any japanese series,do lend me some...hehehe me also will lend u some of mine..

xinxin^^ said...

stephanieさん、だいじょぶですよ。あなたのぶろくは おもしろいですね。がんばて。if u want to borrow any japanese discs from me ,it's ok.haha,but that animation is my friend's one.other movies are mine one.feel free to exchange vcd/dvd o!^^