Monday, September 22, 2008

わたしは どんなひとですか。

わたしは しんです。わたしは どんなひとですか。
I am Shing.Sometimes i wonder, who am I?
















そらが すきです。そらは しずかです。
I like the sky. Sky is so quiet.














































りょこうが だいいすきです。ほうんと うれしいです。
I am very fond of travel.I feel really happy once i travel.
ちゅうごくで しやしんを となりました。
I took the pictures at china last December.




































































わたしは DIYが すきです。small notebook をしました。
I like DIY(do it yourself). I made the small notebooks myself.













































ケーキが すきです。おいしいですよ。
I like cake.Yummy!delicious!
















おかあさんの たべものがだいすきです。
I really love mother's homecook food.I miss them.

















いつもたのしい。
Last, i guess i am happy always.^^

5 comments:

WeiRu said...

Nice craft!!

xinxin^^ said...

ありがとう、weiruさん。

hui ting said...

wan shing さん
chinaにいきましたか。
おもしろいのりょこおですか。
たのしかったでしあか。

xinxin^^ said...

huitingさん、はい、わたしはきょねんにちゅうごくにいきました。おもしろかったです。たのしかったです。

xinxin^^ said...
This comment has been removed by the author.