Thursday, February 5, 2009

私の尊敬するの人

















私の尊敬するの人はChris Leeです。
The person i respect is Chris lee.

Chris Leeはちゅうごくのかしゅです、そしてみりょくてきなひとです。
Chris Lee is a singer in China, moreover she is a charming person.

4ねんまいにChris Leeはコンテストにさんかしました。そのどき、ゆしょしゃでした。
4years ago,Chris Lee attended singging contest.At last,she was the champion.

うたはほんとにいいです、そしておどりがじょうずです。たから、たくさんひとはChris Leeがだいすきです。
Her songs are really nice.Her dance is good!So,many people like her very much.

Chris Leeはせがたかいです、そしてやせています。
She is tall and thin.

しずかなひとです、でも舞台でにきやかです。
She is a quiet person, but she is lively when she is on the stage.

Chris Leeはゆめいなひとです。
She is a famous person.



きんべんなひとです。たくさんことをならいます。
She is a hardworking person.She is willing to learn so many things.

けんきょなひとです、そしてじまんしません。
She is a humble person.She is not proud.

かくしません。
She is a simple person too.She is really honest in the media and among the public.She doesn't hide anything.


I really respect her and admire her.

5 comments:

Anonymous said...

こんにちは!

How are you? 休みは どうでしたか? よかったですか?

来年、 私は ときょうに いきます!! うれしいです!

じゃあ

xinxin^^ said...

わあ!おめでとう!いいですね。がんばって。dont forget to share ur experience v us!!glad to hear that!!

step.on.top said...

this singer is familiar to me although i'm x know her well enough...mybe seen her thru tv or magzines....but i know hu yan bing!!!wahahahahaahah

Anonymous said...

こんばんは!

あのお、学校は いつに おわりますか? たいへんですか?

xinxin^^ said...

フアンさん、今私はたいへんです。i miss my japanese sensei so much.i miss her.i feel not happy in Japanese class now...