Sunday, November 30, 2008

わたしのせかい

わたしは うれしいです。やすみですから。I feel happy because i m in holidays .

Welcome to my world....

1.がくせいが すきです。かわいいですね。i like my students.They are so cute.





























がくせいは はちさいです。They are 8 years old.
















がくせいは じゅうさいです、きれいです。These girls are 10years old,so beautiful.















がくせいもじゅうさいです、にぎやかです。They are 10-year-old boys.Very active boys.

**いま私は せんせいじゃありません。
Now, I m not a teacher anymore.I miss my students a lot.They have brought happiness to my life.They remain in my world forever.

************************************************************************************














Small Christmas trees and blue lights in Queensbay Mall.Attractive.




















Romantic.haha.although now is still not Christmas season,but it is nice to see some beautiful decorations about christmas.

5 comments:

アーチ said...

XinXinさんきみのブログはとてもおもしろい。ぼくはこのブログがだいすきですよ。ぼくはMalaysiaへいきたい。そして、いまMalaysiaのりょうりがいちばんほしいです。

きみのせかいはとてもいいですね。

アーチ

おちゃのみます said...

せんせい?あなたのがくせいはきれいですね。

Anonymous said...

こんばんは

先生ですか?? What do you teach?

Kids are adorable in general. I love them!

xinxin^^ said...

アーチ
ありがとうございます。thank you for ur compliment!let's study japanese happily^^

wenchiさん
きょうねんいちがつからろくがつまでわたしはせんせいでした。今わたしはせんせいじゃありません。わたしはUSMのだいがくせいです。


フアンサン
はい、こどもはかわいいです。i taught easy subjects like physical education,science in chinese,bahasa malaysia.

sophia ng^^ said...

わあ、たくさんりゅうがくせはコメントをらくしゅですね!いいですね!