Wednesday, December 10, 2008

シンガポールりょこうSingapore Trip















my cousin's R.O.M. ,Nee&Thomas. 5/12/08
















MRT station,Dhoby Ghaut















わたしとおねえさん。me and my elder sister.(this weird photo was taken by my silly younger bro.look the way he took this photo!!)















Plaza Singapuraに いきました。we were in Plaza Singapura.















angels are beautiful!















ピザは おいしいです。 delicious pizza!















strawberry paradise, mango fizzy and orange juice.
so cool......

つめたいのみもの。














cathay cinema!




















わたしととうと。
me and my younger brother.the lights behind us are definitely romantic...

















we again!!
















funny + weird





















we are cool!!




















うなぎは わたしのすきなたべもの。unagi!!my favourite food.














サケは おねえさんのすきなたべもの。
salmon! my sister's favourite

















ラーメンです。ramen!my younger brother ordered this.
















わたしのともだちです。わたし(みぎ)
my old friend!young chei!long time no c...happy
















いいレストラン。DIN TAI FUNG.
wonderful restaurant.one of the top ten restaurant in the world according to "NewYork Times"

















とてもいいです。おいしいです。
indeed nice pau!yummy!















チャーハンはおいしいです、でもたかったです。
mouth-watering fried rice with shrimps,but expensive!10Dollars!















a picture of mine in front of the restaurant
レストランのまえで わたしのしゃしんをとりました。
















beautiful fountain!!in orchard shopping complex


















attractive lights!














huge christmas tree!!!love it!!!















beautiful decorations in Causeway-Woodlands shopping centre!

**シンガポールりょこうは おもしろかったです。だいすきです。
Really a memorable and exciting trip in Singapore!!love it so much....

7 comments:

Li Yee said...

シンガポーは行きますね。私は去年に行きました。今年はいきません。どこで私のおみやげですか。

xinxin^^ said...

Li Yeeさん、すみません。あなたのおみやげは わすれました。haha,next time la,i got it for u!!

evalyn_teh said...

私はシンガポを行きました。去年は行きました。シンガポはだいすきですね。でも、たかかったですね。来年一緒にシンガポをいきます。。

xinxin^^ said...

evalynさん、いいですね。haha,sure it will be fun!but got to earn money first...

sophia ng^^ said...

Singapore trip is nice,right?じゃあ、いしょにシンガポにいきましょうか。

shyan said...

you should go during valentine's too!! =) and im sure you'll be surprise with the numbers of couples on the street..
flowers..big bears..long queue front of restaurants..quite happening also!

Sue-In said...

awesome !!!!

u surely had a wonderful trip !!!

^^